FMCG & Retail
Onderscheid maken op klantwaarden en dus het relevant zijn en blijven voor de klant start, wat ons betreft, bij het kennen en begrijpen van de klant. Daarom leggen wij een verbinding met uw klanten, zodat zij u kunnen laten zien wat ervoor hen toe doet. Wij onderbouwen uw cijfermatig inzicht c.q. onderzoek of ontwerp met rijke, ruwe, betekenisvolle persoonlijke ervaringen. Met onze aanpak krijgt u inzicht in het gedrag, de reis en de ervaringen van uw klant. En ook bij het vertalen hiervan naar een succesvolle strategie, zoals een categorievisie.
Consument- en shopperonderzoek
Met consument- en shopperonderzoek focussen wij ons op de Food en Retail branche. Wij helpen onze klanten aan zorgvuldige kennis en knowhow van hun klanten en hun koopgedrag. En dat doen we op verschillende manieren kwantitatief en kwalitatief onderzoek.
Maar daar blijft het wat ons betreft niet bij. Wij bieden ook het vervolg aan, namelijk om met de onderzoeksresultaten daadwerkelijk aan de slag te gaan. Wij helpen met het vraagstuk hoe nieuwe inzichten geïmplementeerd kunnen worden in de dagelijkse werkzaamheden in een organisatie. Bijvoorbeeld via een interne brainstorm, co-creatie sessies, praktijktests, lezingen, foto- of video materiaal om de boodschap breed in de organisatie uit te dragen.