Werken bij MAGIS
Vacature Researchmanager/projectleider (32-40 uur)
Vacature Data-analist (28 – 40 uur)
Als data-analist ondersteun je onze opdrachtgevers door onderzoekdata te analyseren en om te zetten naar interessante inzichten.
Dit betekent dat je betrokken bent bij het uitvoeren van kwantitatief en kwalitatief hoogwaardig (maatwerk) marktonderzoek op gebied van gemeenten, woningcorporaties en uiteenlopende commerciële organisaties. Door jouw kennis en inzicht kunnen onze opdrachtgevers meer gefundeerde beslissingen nemen op basis van betrouwbare inzichten. Hiermee blijft MAGIS inzetten op het waarmaken van de verwachtingen van klanten. Je bent proactief in het onderkennen van mogelijkheden voor het vergroten van de onderzoeksomzet en het nemen van bijbehorende acties. Natuurlijk lever jij je bijdragen aan proces- en productverbeteringen. Een hele uitdaging, waarin wij openstaan voor door jou aangedragen verbeteringen! Tenslotte leren we elke dag weer van elkaar!
Vacature Telefonisch interviewer/afsprakenmaker (28 – 32 uur)
Als telefonisch interviewer/afsprakenmaker achterhaal je de daadwerkelijke klantervaring en ben je het visitekaartje van ons bedrijf. Jouw rol als interviewer/afsprakenmaker is veelzijdig en afwisselend. In ons research centre voer je samen met een aantal collega’s gesprekken met particulieren en bedrijven. Dit doe je aan de hand van een vragenlijst op je beeldscherm. De interviews die je doet, zijn ten behoeve van een onderzoek (en dus geen telefonische verkoop!). Onze manier van onderzoek doen heeft als voornaamste doel: het achterhalen van het antwoord achter het antwoord. Ook leg je contact met relaties en mogelijke nieuwe klanten om een afspraak in te plannen.
Vacature Stagiair marktonderzoek
Bij een meewerkstage loop je alle facetten van (kwantitatief) onderzoek door. Hierbij moet je denken aan:
- Het meedenken over de vormgeving van onderzoek;
- Het opstellen en programmeren van vragenlijsten;
- Het voorbereiden van het veldwerk en de weergave via dashboards;
- Het analyseren van de onderzoeksgegevens;
- Het helpen schrijven van heldere rapportages.
Als je ook graag meehelpt bij onze communicatie, zou je ons kunnen ondersteunen bij het optimaliseren en onderhouden van onze communicatie, zoals het coördineren van onze nieuwe brochure.