Werken bij MAGIS

Vacature Data-analist/-specialist (32 – 40 uur)

Vind jij het leuk om bezig te zijn met data en analyses, dit te vertalen naar bruikbare inzichten en deze uitkomsten vervolgens terug te koppelen naar de klant? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als data-analist/-specialist ondersteun je onze klanten door onderzoeksdata te analyseren en om te zetten naar interessante inzichten. Dit betekent dat je betrokken bent bij het uitvoeren van kwantitatief en kwalitatief marktonderzoek op gebied van gemeenten, woningcorporaties en uiteenlopende commerciële organisaties. Zo programmeer je vragenlijsten, ben je verantwoordelijk voor het uitnodigen van de juiste personen en maak je dashboards, rapportages en factsheets op. Door jouw kennis en inzicht kunnen onze klanten meer gefundeerde beslissingen nemen op basis van betrouwbare inzichten.

Vacature Telefonisch interviewer (24 – 40 uur)

Als telefonisch interviewer ben je het visitekaartje van ons bedrijf en heb je een veelzijdige en afwisselende rol. In ons research centre voer je samen met een aantal collega’s telefonische gesprekken met de klanten van onze opdrachtgevers. Het belangrijkste doel van die gesprekken is om te weten te komen wat de ervaringen zijn van deze klanten. Dit doe je aan de hand van een vragenlijst op je computer. De interviews die je doet zijn bedoeld voor onderzoek en niet voor telefonische verkoop. 

Vacature Telefonisch interviewer/afsprakenmaker (24 – 40 uur)

Als telefonisch interviewer/afsprakenmaker achterhaal je de daadwerkelijke klantervaring en ben je het visitekaartje van ons bedrijf. Jouw rol als interviewer/afsprakenmaker is veelzijdig en afwisselend. In ons research centre voer je samen met een aantal collega’s gesprekken met particulieren en bedrijven. Dit doe je aan de hand van een vragenlijst op je beeldscherm. De interviews die je doet, zijn ten behoeve van een onderzoek (en dus geen telefonische verkoop!). Onze manier van onderzoek doen heeft als voornaamste doel: het achterhalen van het antwoord achter het antwoord. Ook leg je contact met relaties en mogelijke nieuwe klanten om een afspraak in te plannen.

Vacature Stagiair marktonderzoek

Bij een meewerkstage loop je alle facetten van (kwantitatief) onderzoek door. Hierbij moet je denken aan:

  • Het meedenken over de vormgeving van onderzoek;
  • Het opstellen en programmeren van vragenlijsten;
  • Het voorbereiden van het veldwerk en de weergave via dashboards;
  • Het analyseren van de onderzoeksgegevens;
  • Het helpen schrijven van heldere rapportages.


Als je ook graag meehelpt bij onze communicatie, zou je ons kunnen ondersteunen bij het optimaliseren en onderhouden van onze communicatie, zoals het coördineren van onze nieuwe brochure.