In verbinding met de medewerkers bij Hefas

Hefas kwam in 2018 bij MAGIS met als doelstelling: verdere transparantie naar haar medewerkers realiseren. Betrokken en gemotiveerde medewerkers zijn essentieel voor het functioneren en het groeien van het bedrijf. Samen met Hefas voerde MAGIS een medewerkerstevredenheidsonderzoek (MTO) uit, hetgeen nieuwe actiepunten naar voren bracht. In 2020 is het MTO nogmaals uitgevoerd, waarbij het MTO […]

Een toekomstgerichte klantvisie- en strategie voor Stichting Uithuizer Woningbouw

Stichting Uithuizer Woningbouw (SUW) klopte bij ons aan voor een nieuwe klantvisie- en strategie. Samen met de medewerkers van SUW werkten we het klantproces uit. Per klantprofiel stelden we een klantreis op en een van onze adviseurs ging onder andere aan de slag met verdiepend inzicht in de klantbeleving. Toekomst Krimpgebied, vergrijzing en aardbevingsgebied. Het […]

MAGIS Wmo Gemeenten Benchmark (MWGB)

MAGIS gaat gemeenten bij aankomende onderzoeken naar de Wmo dienstverlening aanbieden hun resultaten te benchmarken. De Wmo Benchmark houdt in dat wij gaan vergelijken hoe verschillende gemeenten individueel scoren op het contact, de kwaliteit van de dienstverlening/zorg en het effect van de dienstverlening (als ervaren door de cliënt). De benchmark is interessant voor gemeenten die […]

Tozo ervaringen van uw klant onderzoeken

Onderzoek, kwantitatief, kwalitatief, Tozo

Wat is de ervaring van uw klant met de Tozo? Sinds maart 2020 is de Tijdelijke overbruggingsregeling zelfstandig ondernemers (Tozo) in werking gesteld. De regeling is voor zelfstandig ondernemers, waaronder zzp’ers. Nu Tozo 3 loopt en Tozo 4 vanaf 1 maart start, is het interessant om de prestaties van Tozo 3 te reflecteren. Onderzoek naar […]

Samen werken aan een betere dienstverlening

Onder deze titel hebben wij een onderzoek gehouden naar de ervaringen en tevredenheid van klanten van Laborijn. Een helder en eerlijk onderzoek met interessante conclusies en pragmatische aanbevelingen. Hier vind u de rapportage en de factsheet.

Samen weer terug naar kantoor

terug naar kantoor onderzoek

De zomervakantie staat voor de deur. Ondanks dat deze er iets anders uit ziet dan normaal hebben we wel zin in enige tijd vrijaf, thuis of elders. Maar hoe zit het werken er na de vakantie uit? Wij zien steeds meer kantoren weer open gaan. Medewerkers komen, al dan niet in delen, terug naar kantoor. […]

Positieve uitkomsten cliëntervaringsonderzoek gemeente Doesburg

Wmo clientervaringsonderzoek

De Wmo-consulenten van gemeente Doesburg kregen van haar cliënten over 2019 een 8 als rapportcijfer. MAGIS voerde het cliëntervaringsonderzoek over 2019 uit voor gemeente Doesburg. De resultaten laten zien dat Doesburg dat inwoners tevreden zijn over de dienstverlening en dat inwoners de gemeente kunnen vinden. In totaal heeft MAGIS 582 cliënten benaderd, waarvan 237 mee […]

Cliëntervaringonderzoek Tozo 1;

Onderzoek tevredenheid ondernemer Tozo

In korte tijd is de Tijdelijke overbruggingsregeling zelfstandig ondernemers (Tozo) in werking gesteld. De regeling is voor zelfstandig ondernemers, waaronder zzp’ers. Nu Tozo 1 op 1 juni is afgelopen en Tozo 2 van start is gegaan tot 1 september is het interessant om te reflecteren. Onderzoek naar de ervaringen van de aanvragers geeft inzicht in […]

Terug voor de klas

vooruitkijken

De middelbare scholen bereiden zich voor om vanaf juni weer van start te gaan. Docenten mogen terug voor de klas. Dit vraagt om aanpassingen van de schooldirectie, de docenten en de leerlingen. Want hoe wordt de school ingericht, zodat iedereen op gepaste afstand kan werken en leren? Moeten wij in groepen gaan werken en hoe […]