MAGIS gaat aan de slag voor Laborijn om de klanttevredenheid te meten. Vorig jaar heeft Laborijn veel kritiek gehad vanwege klachten over de omgang met cliënten. Daar is het afgelopen jaar door Laborijn hard aan gewerkt en dus is het weer tijd om te meten.

Dit gaat niet ongemerkt voorbij. De Gelderlander schreef vorige week al over het nieuwe onderzoek. Laborijn is de sociale dienst voor inwoners van Doetinchem, Aalten en Oude IJsselstreek met een uitkering. Zij hechten veel waarden aan het steeds verbeteren van de kwaliteit van haar dienstverlening en wil graag wetGemeentenen wat klanten vinden van de hulp die zij krijgen. Volgende maand worden mensen met een bijstandsuitkering uitgenodigd om mee te doen het onderzoek over Laborijn.

MAGIS is trots dat wij als onderzoekspartner de tevredenheid mogen testen voor Laborijn. Dit onderzoek gebeurt zo anoniem en onafhankelijk. Voor dit onderzoek wordt een klantbordgroep opgericht, om direct aan de slag te gaan met de resultaten. De uitkomsten van het onderzoek zullen in juli bekend worden gemaakt door Laborijn.

Wilt u ook de tevredenheid van uw klanten meten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op en wij denken graag met u mee.