De sector van woningcorporaties is aan veranderingen onderhevig. Een klantvisie is van groter belang geworden, en tevredenheid van huurders dient getoetst te worden voor bijvoorbeeld de branchevereniging voor woningcorporaties, Aedes.
Gemeenten dienen ieder jaar verplicht de cliëntervaringsonderzoeken binnen het sociaal domein uit te voeren. Daarnaast blijft het interessant om de mening van de burger te peilen, dit kan bijvoorbeeld door middel van een burgerpeiling.
Welke doelstellingen willen we dit jaar behalen, en hoe komen we tot dit doel? Welke middelen zetten we in op dit doel te bereiken? MAGIS ondersteunt graag met het vaststellen van de klantstrategie en visie. Wij zetten onderzoek in als middel om de benodigde informatie op te halen.
Binnen de zakelijke dienstverlening wordt het steeds belangrijker om te onderscheiden van de concurrentie. MAGIS ondersteunt op het gebied van strategische advisering. Wij voeren waar nodig onderzoek uit om de benodigde informatie vanuit klantperspectief doelmatig in te kunnen zetten.
De redactie van Nieuwe Oogst heeft in 2012 en in 2019 samengewerkt met Magis. Het ging hierbij om een imago-onderzoek van boeren en tuinder in Nederland. Beide onderzoeken leverde unieke content op die we dankbaar hebben kunnen gebruiken voor eigen nieuwsartikelen, interviews en andere journalistieke content voor zowel print als online. We hebben zeer prettig met Magis mogen samenwerken. Ze werken snel en nauwkeurig en bijzonder klantgericht.
MAGIS is een onderzoeksbureau met enthousiaste mensen die grondig met onze onderzoeksvragen aan de slag gaan. MAGIS ontzorgt ons op verschillende onderdelen van onze onderzoeksprojecten en dat werkt erg prettig!
Mijn complimenten! Ik heb net jullie rapportage doorgelezen, en echt goed hoor! Los van het feit dat ik de overall onderzoeksuitslag al soms verrassend vond, vind ik hem nog leuker geworden door jullie analyse. Lekker kort en bondig, en leuke aanknopingspunten gevonden door de uitsplitsing naar generatie/mkb of FB. Bedankt voor een lekkere vlotte onderzoeks- en rapportagedoorlooptijd!
In het kader van de Aedes benchmark heeft MAGIS het huurdersoordeel van de klanten van WSZ achterhaald. MAGIS heeft dit op een deskundige en klantgerichte wijze gedaan. WSZ kijkt terug op een prettig verlopen proces dat een positief eindresultaat heeft opgeleverd.
MAGIS heeft voor Woningstichting De Volmacht uit Gieten het klanttevredenheid van de huurders onderzocht ten behoeve van de Aedes Benchmark 2016. Zij waren geselecteerd op basis van prijs en plan van aanpak. De samenwerking verliep constructief en volgens verwachting. MAGIS is een toegankelijke partij die weten wat er bij corporaties omgaat.
Geslaagde samenwerking, korte lijnen en denken in oplossingen!
Wij waren zeer tevreden over de uitvoering van het onderzoek, het was een prettige samenwerking en door de zeer korte lijnen met jullie medewerker kwamen wij iedere keer tot een snelle en passende oplossing.
Op onze routekaart vindt u meer informatie over MAGIS, wat wij voor u kunnen betekenen en enkele weetjes!