Customer journey

HomeMarketingstrategieCustomer journey

De reis van de klant

Hoe vindt uw klant dat de contactmomenten verlopen? In deze fase gaan klanten aangeven hoe zij de het klantcontact ervaren. Belangrijk: wat gebeurt er tussen twee contactmomenten? Stel u gaat met de trein naar Amsterdam; het 1e contactmoment is ‘kaartje online kopen’ en het 2e contactmoment is ‘in de trein stappen’. Wat gebeurt tussen deze twee momenten? U moet bijvoorbeeld naar het station en dus zou de NS kunnen kijken of zij u kan helpen naar het station te komen. Door beter te begrijpen welk proces en beslismomenten de klant doormaakt kunt u op de juiste momenten uw toegevoegde waarde tonen.

MAGIS ondersteunt u hier graag bij. Indien u een specifiek vraagstuk heeft denken wij graag mee over onze mogelijkheden.

Wilt u meer informatie?

Neem contact op met onze specialisten.

Magis goed-1-8 - gecomprimeerd

TANYA MARTINUS

Directeur / strategisch adviseur

 t.martinus@magis.nl
 +31 (0)314 – 359889

Meer informatie over de mogelijkheden van een klantreis voor uw organisatie?