Training

Een training biedt nieuwe inzichten en ideeën. Hier hebben niet alleen de medewerkers zelf, maar ook de gehele organisatie, baat bij.
MAGIS heeft zelf een traininglocatie, kan locaties in heel Nederland verzorgen maar biedt ook ondersteuning op locatie. Wij bieden onder andere ondersteuning op het gebied van gastvrijheid, klantvriendelijkheid, klantbeleving, onderzoek en acquisitie.

Wilt u hulp om medewerker bewuster te laten worden van klachtgerichtheid? Zoekt u ondersteuning in de opzet van een onderzoek? Wilt u hulp bij het maken van afspraken met potentiële klanten? MAGIS denkt graag met u mee. Wij vinden namelijk dat elke vraag specifiek is. Vandaar dat wij samen met alle betrokkenen een plan van aanpak op maat maken om de toegevoegde waarde van de training te kunnen garanderen. 
Ook verzorgen wij de trainingen op de manier die bij de organisatie past en zorgen we ervoor dat een ieder met verrijkte informatie en acties een training verlaat. 

 

MAGIS ondersteunt u hier graag bij. Indien u een specifiek vraagstuk heeft denken wij graag mee over de mogelijkheden.

Weten wat wij voor u kunnen betekenen op het gebied van training?

Neem vrijblijvend contact op met onze specialisten.

Onze marktspecialist

Tanya Martinus
Strategisch adviseur

Bel Tanya via +31 (0)314 – 359889

Of mail naar t.martinus@magis.nl