Positioneringsonderzoek
Een positioneringsonderzoek geeft uw organisatie inzicht in de positie in de markt ten opzichte van de concurrentie. Een goede positionering begint met intern te snappen waar de organisatie voor staat en wat de organisatie naar buiten wil uitstralen. Oftewel de identiteit van de organisatie. Het hebben van een goede positionering is namelijk voor veel organisaties van groot belang.
MAGIS adviseert en helpt organisaties bij het bereiken van haar doelen door het uitstippelen van een duidelijke en consistente positioneringsstrategie. In een persoonlijk gesprek stemmen we samen met u de uitgangspunten af en brengen we de bestaande positionering in beeld. Vervolgens formulieren we op basis van interne en externe analyses de gewenste positionering. De gewenste positionering is een belangrijke basis voor alle vervolgactiviteiten binnen uw organisatie om onderscheidend, uniek en relevant te zijn en te blijven vanuit de beleving van uw klant. Een positioneringsonderzoek brengt vele belangrijke inzichten met zich mee en geeft ook concrete handvatten voor de positionering in de toekomst.
Meer informatie over de mogelijkheden van positioneringsonderzoek voor uw organisatie?
Neem vrijblijvend contact op met onze specialisten.
Tanya Martinus
Strategisch adviseur
Bel Tanya via +31 (0)314 – 359889
Of mail naar t.martinus@magis.nl